dijous, 19 de setembre del 2013

Noticia: Sin Palabras, un albarinho d'Estrella

Tot sembla indicar que la nova tendencia de consum de vins blancs torna a mirar cap a Galícia i es per aixó que avui parlem d’un dels cellers interessants de la DO més prestigiosa de la regió: Rias Baixas.
Els grans restaurants amb El Celler de Can Roca al cap devant, no han deixat mai de banda cellers com Adegas Castro Brey que amb el seu SIN PALABRAS escenifica perfectament el que pot donar de si la varietat Albarinho. En aquest cas ens trobem amb un Albarinho que expressa perfectament la mineralitat i peculiaritat del clima i del terreny granitic d’una zona més interior, a mes de 100 metres d’alçada sobre el nivell del mar i que es tradueix en un vi seductor, complexe, amb una acidesa moderada i aromes frescos i molt nítids. 


---------------------
Todo parece indicar que la nueva tendencia de consumo de vinos blancos vuelve a mirar hacia Galiícia y es por eso que hoy hablamos de una de las bodegas interesantes de la DO más prestigiosa de la región: Rias Baixas.
Los grandes restaurantes con El Celler de Can Roca en la cabeza delante, nunca han dejado de lado bodegas como Adegas Castro Brey que con su SIN PALABRAS escenifica perfectamente lo que puede dar de sí la variedad Albariño. En este caso nos encontramos con un Albariño que expresa perfectamente la mineralidad y peculiaridad del clima y del terreno granítico de una zona más interior, a más de 100 metros de altura sobre el nivel del mar y que se traduce en un vino seductor, complejo, con una acidez moderada y aromas frescos y muy nítidos.

Ferran Casellas


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada